PREČO NÁM TO TIE ZÁKAZNÍČKY ROBIA?

….. že neprídu na dohovoréný termín, nezodvihnú telefón a neodhlásia sa, ani neodpovedajú na prichádzajúci hovor na ktorého druhej strane sme my, nasr…dené, pretože nám ‚vybookovali‘ pol dňa (ak nie viac) z času, ktorý pre nás znamená napríklad viac času s deťmi, manželom alebo viac športu a v neposlednom rade aj viac peňazí. Je to proste čas, ktorý mi už nikto nezaplatí. Je pekné, že mám nárok na náhradu ušlej mzdy, ale ktorá z nich mi to zaplatí? My nechodíme do práce aby sme čakali na ‚padla‘. My, ktoré nepotrebujeme aby nás niekto zamestnával, si riadime svoju prácu samy a očakávame, že ak si niekto náš čas rezervuje, tak bude fér a príde.
Chvalabohu, moje stále zákazníčky si toto všetko uvedomujú a ak nemôžu prísť, informujú ma vopred. Minulú stredu mi však neprišla jedna pani z Rakúska, pre ktorú som mala vyhradených 5 hodín. Pôvodne to bola Slovenka a mali sme prerábať niekým iným zle predĺžené vlasy. Verím, že sa jej nič vážne nestalo. Telefón jej zvonil a ja som na druhej strane krútila hlavou. Neodpovedala ani na sms. No, proste pani vychovaná. A toto ma hnevá asi najviac. Tá ľahostajnosť. Preto som sa rozhodla, že na takéto viachodinové práce začnem vyberať zálohu.

No nič, aspoň som si konečne urobila v salóne poriadok. Všetko sa deje pre niečo a ja tam mám znova čisto 🙂



Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.